A piacon megfigyelhető nagy verseny közepette minden cég arra törekszik, hogy hatékonyan tudja értékesíteni termékeit, eladni magát. Nyilván nagyon fontos a személyes benyomás, a megjelenés egy-egy tárgyaláson, ahol tárgyalunk a potenciális ügyféllel, átadjuk névjegykártyánkat, prospektusunkat, bemutatjuk azokat a referenciákat, melyek alapján mellettünk dönthetnek.
Egy-egy vállalkozás sikerében nagyon fontos a tehetség, sőt hosszú távon csak az kifizetődő, és megtérülő, ha az ember szereti azt, amit csinál, szívvel-lélekkel a cégéért él. Azonban az legalább ilyen fontos a mai világban, hogy milyen csomagolásban adjuk át “magunkat”, ajánlatunkat. Lássunk egy mintát!
Pallasz_kisarculati_kezikönyve
Árajánlatot ide kattintva kérhet.
Hogyan is történik az arculattervezés, az arculati elemek kialakítása?
- Az ügyfél megkeresése után adunk egy ajánlatot, attól függően kis- vagy nagy arculat készül-e.
- Az ajánlat elfogadása után egyeztetünk: van-e valami konkrét elképzelése a logó kapcsán? (Szín, alak, betűlogó, vagy grafikus legyen…)
- A konzultáció nagyon fontos, hiszen megismerhetjük a vállalkozás tevékenységi körét, célkitűzéseit, irányt szabhatunk a grafikai tervezésnek.
- Ha minden kérdés tisztázott, 3-4 koncepciót vázolunk az ügyfélnek 3-5 munkanapon belül.
- Egy elfogadott irányvonal mentén kialakítjuk a végleges emblémát. 1-2 munkanapot vesz igénybe.
- A logó jóváhagyása után megszerkesztjük a kisarculati elemeket (névjegy, levélpapír, faxpapír, elektronikus cégaláírás, boríték).
- Amennyiben nagyarculatra van igény, úgy a fenti elemeket bővítjük még számos dologgal, külön megbeszélve, mely elemekre is van szükség. (Autódekorációs elemek, plakáton való megjelenés, egyéb hordozófelületeken elhelyezhető védjegy).
- Ügyfeleink minden esetben megkapják a nagy felbontású képi elemeket (tif, jpg, png formátumban), valamint a vektoros grafikákat (cdr, eps, ai, pdf), megfelelő színkódokkal ellátva (CMYK, RGB).
Kiemelt partnerek | Copyright © BlancoGrafika 2024 | info@blancografika.hu | Jogi nyilatkozat